lördag 24 maj 2008

Lördag is my day må jag säga.

Imorse var man uppe och tog ut hästarna, svintidigt typ..

Sen på dagen åkte vi till stan, ut till väse och hämtade Amanda, sen har vi gått runt, växlat pengar, köpt nya skor!!:D:D Vita tygskor från vagabond, myycket nice måste sägas. Hittade ett par flipflops också.. Hittade ett minneskort till mobilen också, mycket bra.

Sen imorgon ska jag och Malin åka till Gnesta, sova där och sen dra till Barcelona på måndag morgon. SÅÅÅ bra! Taggad till tusen, lite beslutsångest bara om vad som ska med!

Pappa drog världens sämsta skämt idag, både mamma och jag fick typ hjärtattack.

- Hej, har du mitt pass där hemma, måste ha det tills måndag
- Ska kolla..... Neej det är inte här, vet inte vad du har gjort av det?
-VAAA?!?! MAMMAAAAA! Mitt pass är inte där..!!! (Mamma stod likblek i köket och glodde på mig)
Har du kollat ordentligt!?!? Sist jag reste var det ju med dig, kolla igen!?!?
-Tjejen, har du ingen humor alls eller? HAHAHA

Nu ska jag dra och kolla hur det går för sverige i eurovision festivalen, hejjahejjahejja sverige.

Ciaaao bella

Inga kommentarer: