fredag 30 maj 2008

Vilken resa....

Jag har alltså varit i Barcelona sen i måndags, 5 daagar.. vi bodde i en lite mindre ort som hette sitges. Påminde väldigt mycket om gamla stan faktiskt.

Måndag: Mimmi och Malin får skjuts av Olle och Sjögren till flygplatsen sen vare ju bara att tagga till. Vi kom dit på dagen låg och solade, huur skönt som helst. Sen hittade vi en mataffär där vi köpte på oss lite alcohol, drog ner på stranden med lite bacardi breezer och sånt.:P Tillbaka till hotellet för att fixa oss i ordning för utekväll. Vi hittade såå sjukt mycket nice barer, pratade med allt och alla. Tills vi tillslut hittade 2 brasilianare som vi hängde med, och den baren vi satt på skulle stänga så vi drog till en irländsk pub ist,, såååå nice. Massa människor från liverpool där. och som vi festade med och så. en av killarna skulle ju gifta sig också, så dom bjöd med oss på bröllop(Vilket vi av vissa anledningar aldrig gick på) Tills malin helt plötsligt var borta, hon hade tydligen gått till hotellet. Aja jag drack upp min öl så jag hade fått (Och efter en hel del bjudna tequila shoots var man rätt slirig också) Sen skulle jag också till hotellet. Och det spöreegnade, och jag är ju mörkrädd så en av liverpoolarna följde mig till hotellet. Mycket snällt! sen kom jag in på hotellet, då sitter malin där med väärsta stirrblicken och kläcker ur sig "Jag fann just jesus" Sen gick hon ut och satte sig i lobbyn på hotellet. Jag gick och hämta henne sen gick vi och sov.

Tisdag: Första tanken var "Vad gjorde vi igår" Sen satt vi mest och skratta och chilla hela dan, drog runt lite på stan och så. Innan det var dags för att börja gå till barerna igen. Och träffa massa kul människor. Bla några tyskar som vi hängde med resten av kvällen, riktigt trevliga killar. En av dom kunde inte ens engelska men det gick iaf ;) Drog runt på lite barer och såå.. Mysig kväll :)

Onsdag: jag har aldrig varit så bakis i hela mitt liv, vi var döda fiskar, åt lite, tog en cola. sen låg vi lite på stranden innan steffi kom och vi var och käkade och så. Sen på kvällen drog vi in till bacelona, lite uteserveringar, innan vi hitta FEEETA klubben, öppet till 5 på morgonen, jag och steffy dansa hela fucking natten, så kuul. massa folk, sköön musik. Love it. Innan vi inte visste vart vi var och inte hittade till tåget men det är en annan femma. Vi hitta ju till slut, var vid hotellet vid halv 7 på morgonen, jag tror hotellets personal tror att vi var sjuka i huvudet eller någonting.

Torsdag: Vi låg på stranden och klirra brännan hela dagen, sen köpte jag en ny resväska för hemfärden och vi köpte lite booze, som tequila och sånt. Sen satt vi och åt oliver (Sjuukt mycket oliver har det blivit den här veckan!) Och drack några öl och chillade bara. Sen träffa vi våra "kompisar" på den irländska puben, riktigt sköna duddes, spela lite biljard och chilla. Sen hotellet.

fredag: Vill jag inte ens prata om, missa vårat plan hem. Kosta sjukt mycket pengar occh vi hamna inte ens i sthlm utan i oslo. Kul. Not.

Inga kommentarer: