lördag 28 juni 2008

Beröm till mig själv ya!

Tullen i Trosa igår, riktigt kul. Vissa stod ju och var duktiga i kön medans andra tog staketet på 2-3 meter som en övergång, även faast man är 18. Cicci svor på sin mammas grav att det var hennes leg, det var det inte. Lite ooze där inne och man var igång! Komplimangernas afton asso! Först en kille som står och snackar med Norea som tycker sjuukt mycket om min skinnjacka, sen en annan tjej som var konstnär som sa att mitt ansikte var perfekt i propoptioner, Man tackar ja!

Imorse gick man ju upp i ottan för att hinna ut till stallet och allting, och vad händer? Punka på moppen, en pappa som bara väägrar köra mig till stallet just därför jag ska till stallet. Så man pumpar däcken på syrrans cykel och cyklar, dom ynka 2 milen, sen hem till kristoffer, mina ben håller på att dö, bakfull som man är.

Aja, nu ska jag möta min vän Mimmi vid george och sen blire 100års fest, mucho bra!

xoxo

Inga kommentarer: