torsdag 5 juni 2008

Jobbigaste dagen på lääänge

Okey, idag var en riktigt halvkaass dag. Dom utlovade skatteåterbärings pengarna har fortfarande inte dykt upp.. Suck.
Sen hade jag och Min älskare våran fantastiska redovisning idag också, ojojoj. Tog ju sisådär 3 minuter. Sen vare engelska författar porträtt, gick ju helt ok iaf.

Och efter ett par timmar vid pråmen, en glass och lite chickenbits från donken vare ju Makalös som gällde, SUCK vad jag fullkomligt hatar mitt jobb. Jag hatar det så mycket att jag sitter här och försöker skriva ett CV. Dom är dryyga i huvudet, sämsta ever. Och sommaren för mig som jag trodde skulle bli en skitbra sommar kommer bli en riktigt fattilapp sommar, blir nog klämmingen för mig kan jag tro. Kul.. Inte, ni kan ju påminna mig om att aldrig åka utomlands mer typ och missa planet hem, jag är ruinerad.

Mitt träningsläger v 27 kan jag ju fet dissa iaf, har inte råd... =/

aja nu har jag sommar lov iaf, grattis till mig eller nått.

xoxo

Inga kommentarer: