tisdag 3 juni 2008

Tid för återhämtning?

Jag längtar tillbaka till Barca, sjuukt kul vi hade där tjejor! Sen var man i skolan idag då, shiiit vad okul, helt sjukt.

Och sen på fredag äre Gnestadagen08 då ;P OJOJOJ säger jag bara, den enda helgen på hela året då det faktiskt händer någonting i gnesta, kan det bli bättre? Alla är ute, alla festar, öltältet med pigghaj är ju ett måste. Sen tar man en sväng i virvelvinden på fyllan, helt underbart bra. Satsar på en repris från förra året, eller vad säger du Jessica?;) haha
Det blir alltså grillning och förkrök in tha town först för att sedan ta "Partytåget" Även kallad tuffis ut till ishallen.

Så jag rekomenderar alla som annars brukar sitta inne och häcka att ta sig ut en sväng, gnestadagen är då det händer. Ska se om jag kan hålla mig undan från brännässlorna det här året?

aja nu ska jag fixa klart lite på mitt författarporträtt i engelskan. hate that shit.

CIAAO

Inga kommentarer: