måndag 16 juni 2008

Tillbaka på banan igen!

Fredagen slutade ju för min del med en ute kväll á la Nyköping. Kattis, Ann-sofie och Anna var ju dom lyckligt lottade som tagit studenten, men jag var ju lika glad för det! Var inne och gjorde mina moves och vem träffar man? JOO Andrea från S2 i Karlstad?!? WOOT.

Sen vare lördag och seg dag hela dagen typ, på kvällen var vi iväg till trosa och grilla och kolla fotboll för att sedan bege oss till Fyren där jag fick agera vimmel fotograf och lyssna på massa skön musik á la Janne Furuberget och "cover up". Tullen denna kväll var ju sådäär va, inte alls det där draget som man vill ha, sen var jag trött efter två dagar med massa hektiska fotbollsspelande 8 åringar.

Idag fick man rycka in på berendsen också, jobbar imorgon med. Fredag äre midsommar och partyyy, sen blire Halmstad på lördag, blir nice. Bara familjen, jag ska ligga på stranden hela dagarna, köra regndansen innan bara så att solen är säkrad!


Aja nu ska jag gå och vara lite social med Stoffe, ciiaao
xoxo

Inga kommentarer: