torsdag 21 augusti 2008

Andra skoldagen..

Skolan idag igen, lite närmare den här ggn eftersom jag redan var i södertälje dock :) Men jag fick ju inte gå på bussfan för den var för full så fick jag sitta och vänta i 15 min på nästa så jag kom för sent iaf..=/

Igår så åkte jag till tälje och kollade film:) Såg väärldens skönaste, bob the butler, skratta massor. Riktig Mimmi humor!

Sen i skolan så höll jag ju på att dö, dom pratar hela tiden, konstant trots att läraren snackar, ingen av idioterna som kan knipa bara liksom, är det lekis jag går på eller? Allmänt respektlösa mot läraren. Suck säger jag bara, inte alls roligt faktiskt.

Sen imorgon är det fredag iaf! Ska ha projekt arbete typ hela dagen, jag måste bestämma mig vad jag vill göra. Man får ju bidrag och sånt om man ska göra massa saker, jag skulle vilja jämföra någonting i Sverige med samma sak i typ USA, vore rätt coolt, en ännu bättre anledning att åka dit i jul och dessutom så får jag bidrag till det, det vore soft.

Aja nu ska jag äta en macka sen iväg och rida! Första ggn på 2½vecka eftersom han inte haft en baksko. Så det lär vara lite pulver i mannen idag! Ikväll får vi se vad som händer, det märks va. Kanske Södertälje om jag har tråkigt :P Eller så blire film hemma bara. Med min lillasyster som jag är mycket arg på at the moment! Man tar inte sin storasysters kläder innan hon själv inte ens haft på sig dom, dödar henne om hon förstört den, då är hon skyldig mig pengar vill jag lova! Tur att jag inte har nån storasyster, hade varit död för länge sen jag....

Xoxo

Inga kommentarer: