torsdag 14 augusti 2008

Day dreamer

Idag har jag varit super driftig, menar kladdkaka, hjälpte till med maten, duschat, hämtat paket på posten.. Ah.
Fick iaf iväg mannen till stjärnhov idag finally! Så ska ut imorgon bitti och bygga lite nya hagar eftersom han tycker om att mucka med dom andra stackarna i hagen och jag har ingen lust att han ska sparka av griffelbenet eller nått på nån av frieserhästarna som är till försäljning.... Jag ber till väderguden att det inte blir regn!

Nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska hitta på för spännande. Imorgon ska jag först till stallet, sen ska jag byta rum! Huuur bra som helst, stoora garderober, så att alla kläderna kanske tom får plats, eftersom allting just nu ligger utspritt över hela golvet.. Vågar inte ta hem folk till mig och jag har varnat hela familjen för att öppna dörren, det är riktigt jävla illa asså. Men imorgon så blir det ordning på grejerna ;) Fan sugen på att hitta på någonting på fredag, men ska till nyköping på fredag förmiddag, hoppas allt går bra.. Jag är pissnervös.

Aja, bättre tankar snart hoppas jag. Nu blire lägga sig och läsa en stund kanske så det går att sova sen.. Usch vad jag hatar att sova själv, tragiskt.

Xoxo

Inga kommentarer: