måndag 18 augusti 2008

Inte min grej.

Igår var jag och kolla film med Mimmi och åt onyttig mat, väldigt chill bara:) Sen så fick jag ett litet telesamtal. Så när Mimmi drog hem till tälje hakade jag på och mötte Basse och Mattias för en bioo, först hämta Linda vid östertälje, vad munter hon såg ut! :D Luktade hummer i bilen också, super mysigt.
Aja whatever, kollade barnhemmet, skratta en del, hoppa till ganska mycket, 20 pers som satt och snacka och skrek på raden framför oss, inte alls jobbigt...........
"Håll käften jävla äkliga turkar" " AAAh, Asså baah, öhh" "Jag ska knulla din morsa!" Massa standard fraser! :D Det vart ju slagsmål och grejer utanför sen, väktarna kom. haha

Sen blev det statoil och köpa korv eftersom jag inte fick äta efter 12.... Och inte dricka efter 9 nu på morgonen, jag kommer dö. Skitnervös verkligen, jag är hungrig som ett djur, jag kommer inte få äta fören typ 6 ikväll eller nått liksom, värsta dieten.
Tro mig det här ska aldrig någonsin hända mig igen, inget jag rekomenderar. Fuck asså. Men jag ska bli nersövd, det är kul har jag hört.

Nu ska jag ta bussen till Björnlunda där min kära vän Linda och hennes man hämtar mig :)

bye bye sålänge
Xoxo

Inga kommentarer: