söndag 24 augusti 2008

Lördag kväll

Kom väl hem runt 3 igår efter lite fika på tekannan och sådär. Sen så var jag ute till stallet. Ute och busade med dårarna ;) Felicia hade ju smart nog glömt ta ut sina saker ur transporten så det vart grimma med påsatta tyglar för hennes del.
Vi var ute rätt länge, raceade lite med Ludde och Tequila, det är ju det som är kul liksom? Ludde är king på rivstarter, han nästan hoppade iväg i fullt drag. Sen red vi ner för en backe och skulle vända, då fattar dom galopp på en ggn båda två, sötnosar där. På vägen hem ringde min kära pappa.
-Hej tänkte bara kolla att du lever fortf?
- Eh. Ahh? Jag är i stallet.
- Jag vet det var därför jag ringde...

Haha dom är roliga dom, mamma sa en ggn till mig att hon bara väntar på att dom ska ringa från sjukhuset, vad tror dom om mig egentligen? :)

Sen igårkväll tänkte jag vara lite trevlig.. Satte mig i soffan runt 7, somnade 20 över och vaknade igen 11 och gick och la mig i sängen och somnade, riktig höjdarkväll! Mimmi var sådäääär pigg va :P

Nu ska jag snart ut och köra lite bil, sen kommer dom allihoppa, farmor, Monica, Ken, Kevin, Kim, Paige, Hannah & och lilla Avery. Använda mina språkkunskaper lite eftersom nästan alla bara pratar engelska.. Amerikaner alltså, inte kunna Svenska? Haha

ciaao, Xoxo

Inga kommentarer: