måndag 11 augusti 2008

Vilken höjdar dag!

Idag känner jag mig väldigt driftig.
Vakna vid 9 och kände att det var alldeles för tidigt att gå upp, sen låg jag och vakna och somna om till typ 12.. Lite frukost, lite försöka få tag på en jävla hovslagare och resten av tiden har jag suttit här..
Så springer fortf runt i lillebrors fotbollsshorts eftersom mina mjukisar är på rymmen.. Båda två?!

Sen sitter jag lite här i valet och kvalet om man ska leva i celibat resten av livet eller inte?
Menar fördelarna är ju många, man slipper bli besviken hela tiden, man slipper få en massa skit uppslängd i ansiktet på sig 24, 7. Man slipper alla problem, man slipper efterhängsna nötter och alltihop det där.
Men samtidigt? Hur kul vore det på en skala? Inte spec alls, det är ju fruktansvärt trist att sova själv och när man till slut hittar någon som man tycker om så är det ju inge fel.

Citerar från mitt samtal med min vän Björne igår "Du har tur du dras till alla idioter" Vad jag gör för fel?

Nee nu funderar jag starkt på vad jag ska göra resten av dagen.. Alla jobbar ju och är på semester och har sig. Vilket påfund. Nee men jag och Linda my women tänkte försöka dra iväg på en liten bio ikväll. Vore ju inge fel alltså för att lätta på humöret lite. Jag tänker helt enkelt alldeles för mycket.

Kan ju bara informera alla om att den här veckan ska jag ha så myyyycket kul som jag bara kan, helgen lär ju bli kattpiss så att man får ju ta chansen när den kommer.

Xoxo

Inga kommentarer: