torsdag 11 september 2008

Blondie i hjärtat

Jag har nu en längre tid motstått mina impulser att bli brunhårig igen.. Kan inte minnas när jag sist var det, måste vara drygt 1 ½ år sen! Men jag passar faktiskt riktigt bra i brunt, men det jobbiga är att det oftast bara blir en impuls grej, som slutar med att jag vill bli blond igen efter en månad eller två, vilket jag vill påpeka inte är det lättaste, en sisådär 6-7 blonderingsförpakningar senare är håret kritvitt med lite gula nyanser, tar ett tag innan det blir back to normal igen..

Så nu sitter jag här och färgar håret... Blondt, igen.. Brunt nästa ggn kanske? Vore gaaaaanska så nice. Nu vill jag bara åka och klippa mig!! Sen blir det hem till baby och chilla och kolla på vem som kan slå pojkarna filip och fredrik såklart!

Xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Mimmisen då.. förstår dig jag är lika dan. därför bytte jag hårfärg men denna gång älskar jag min hårfärg men älskar experimentera (L)