tisdag 23 september 2008

Tisdag, tisdag, tisdag

upp till skolan om en stund, börjar klocka 1 idag så det är stört skönt verkligen! Sen blire stressa hem igen till Stjärnhov för en tjej som ska komma och provrida honom, kanske bli medryttare:) Hoppas att allt går bra och så då! Tänkte ta lite nya kort på min man också, har bara massa gamla från karlstad=/

Jobbade på Makalös igår kväll, sålde lite allt möjligt, men fick mäkta med beröm;) Har ju inte jobbat sen i juni, sen nu så låg jag 4 på topplistan av 31. Förra ggn låg jag tvåa av 32! Feting nöjd verkligen.

Man kanske ska göra sig iordning någonting också, gå till skolan i mjukisbyxor och Bh tror jag inte skulle vara sån stor hit faktiskt? Sen vill jag ha min dator nuuu, det är så sjuukt tråkigt på tåget, liksom bara sitta där....

Nya gossip idag! <3

Xoxo

Inga kommentarer: