torsdag 11 september 2008

Ut med det gamla & in med det nya!

Fixat om lite här nu, känns lite bra faktiskt. Sitter hemma och har super tråkigt! precis payat lite räkningar, mobilen, stallet, kuuul... not, där rök några tusen på mitt nyss höjda saldo på kontot... Men det kostar att ligga på topp, eller vad man nu brukar säga.
Imorse var det ström avbrott hemma hos oss, kolsvart.. Gud vad jag älskar att bo i skogen! Verkligen!

Sen tänkte jag bara säga att alla måste verkligen läsa Camilla Läckbergs böcker, ruggit bra! Isprinsessan, predikanten, stenhuggaren, olycksfågeln och tyskungen, Reaaaally good!

Nu ska jag klirra lite grejer här hemma sen senare ska jag upp till stallet och måla sadelkammaren, så vi kan börja få lite ordning på grejjorna.

Ett kort från min fredag i karlstad, sjukt bra kväll!

Xoxo

Inga kommentarer: