måndag 19 maj 2008

En helt vanlig måndag helt enkelt.

Sitter hemma och slöar verkligen, äter upp syrrans kanelbullar, hon kommer döda mig troligtvis. Sen kollar jag på nått kasst pogram på tv, såg outsiders nyss! Två halvsyskon som tyckte lite mer om varandra än som syskon kan man kanske säga. Dom hade iaf åkt dit i domstolen för att dom hade sex med varann, det fick dom inte med risk för att hon ska bli gravid. Så dom blev fällda för incest. ÄVEN fast hon var steriliserad? Helt stört vare iaf.

Sen sitter man och försöker motvilligt plugga på den här jäävla samhällskunskapen, är som om allting jag kan har blåsts ut ur huvudet på mig, jävligt obra faktiskt.. Inlämning på onsdag, det här löser jag. Sen har jag geografi prov på torsdag och Franska nationella på fredag?! VAD tänker alla lärare på? Dom lägger allting nu, har huuur mycket som helst som ska in nu den här veckan, vi ska hinna göra en powerpoint presentation om olika odlingstyper också.. Jävligt intressant. Not. Älska Sam/Sam, varför går jag den här skiiten för? Skulle valt nått kul som alla andra ist för den här pluggis shiiten, uschusch.

Hoppas jag får min lönespec imorgon och att det är glada besked, skulle behövas! haha

Ciao

Inga kommentarer: