söndag 18 maj 2008

Saturday night.

Igår vare utgång..

Riktigt nice vare, först hemma hos Hanna som fyller 18 idag och förfesta, massa sprit lekar osv. Sen så drog vi till tåget, sat och sjöng och hade riktigt kul, på G är nog rätt ord för mig denna kväll ;)
Drog till Olearys, asså är dom dumma där eller? Stod med Hanna och Madde utanför, brunnetter båda två... "Om blondinen dricker vatten ikväll så får ni komma in.." Okeey, kan de varit mig dom menade? kanske.. Aja vi kom ju in iaf;) Vatten är överskattat så det vart massa goa drinkar ist.. Och vad händer då? Joo man får prata med ordningsvakten! Vilken stjänra man äär!:D "ey du tjejen, mår du bra?" Vilken otroligt dum fråga, jag mådde hur bra som helst! Vi var där, min tidsuppfattning kanske inte var den bästa men WF!

Spritfest är ingenting jag rekomenderar heller.. Kristoffer hade däckat i ett dike 100 m från stället dom var, ute vid långsjön liksom det är typ 7 km hem liksom.. Han var ju påväg åt rätt håll iaf? Dom var ju jäävligt på G allihopa:D Haha Men vad gör man ;P

Efter en pommes tallrik från kebab house så vare ju taxin hem för oss.. Kostar att ligga på topp, men så mycket bättre med taxi än en äklig nattbuss med massa alkisar och våldtäcktsmän. :) Man ska väl göra mamma och pappa glad på nått sätt iaf?

Nu blir huuur lugnt som helst fram till den 26:e när man drar till Barca med brudarna i 5 dagar, sen dagen efter vi kommit hem är det ju fest i wattrangsborg i Björnlunda också, det kommer bli niiice!

Nu ska jag gå och lägga mig med Kristoffer och kolla på film. ciao

Inga kommentarer: