lördag 17 maj 2008

Friday Night.

Ah igår så kom man till det beryktade lilla Gnesta, vart en väldigt lugn kväll faktiskt:) Massa mys bara, sen avre ju hockey VM semifinal. Sverige - Canada. Och tilläggas ska att jag såg den med den mest hockeyfanatiska familj jag någonsin träffat tror jag! Haha alla skrek, stod upp i soffan och hoppade, vevade med armarna och skrek lite till, kunde inte bli annat än att man röks med så mans att ju själv i soffan efter ett ta och hoppade och hade sig, riktigt kul iaf. Synd vare ju att Sverige loosade, suckers!

Sen nu sitter jag hemma hos bästaste bästaste människan, han är ju inte här dock... Han gick vid 1045 typ till systembolaget som öppnar kl 11, dom ska ha spritfest grabbarna! ;) Låter väldigt lyckat tycker jag. Undrar om någon av dom kommer vara vakna vid typ 6 ikväll? 5liter HB, wiskey, och sen skulle dom ju handla lite också på systemet.. Haha Dom ska ha tipspromenad, med shootpauser och se vem som klarar 10/15 norsk fylla. Dom ska ha lekar och dom ska spela fyllebrännboll, man ska inte sluta vara barn vill jag lova, synd att det är lite dåligt väder men de klarar dom:) Haha skulle nästan vilja varit där och se dom men icke:P

Jag ska nu iväg och träffa min käre vän Jessica, sen ska vi typ chilla och äta lite glass, snacka:P Sen iväg till mormor på sjukhuset.. Och senare ikväll ska jag träffa Hanna och girlsen för en ute kväll i tälje, kommer bli riktigt niice. Nu ska jag iaf kila

ciao

Inga kommentarer: