torsdag 15 maj 2008

Bara en liten fundering.

Jaa idag har varit en riktig slavdag!! Tvingade upp mig själv ur sängen 0701 och tåget går hemifrån 0715, vart nästan lite stressigt faktiskt.




In till stan och haffa en metero, asså jag payar 500 till den som sjuter honom i det högra hörnet!

Vi har för korta sommarlov, fattar han ingenting eller? Eller så kan vi ju ha som i vissa delstater i USA att man är ledig typ hela sommarhalvåret så man kan hjälpa till hemma, jag kanske också måste hjälpa till massa hemma?


Hade Engelska B nationella idag, inte så fantastiskt bra, man fattar ju inte hälften av meningar med alla som överdrivet komplicerade orden som dom känner sig tvugna att lägga till, hattart!


Jobbet sen då, och dom fråga ju mig om jag ville med på firmafesten på koriander. "Tyvärr" Så är jag ju preciis hemkommen från Barcelona då + att jag kommer vara i Gnesta. Det var ju synd..


Sen undrar jag vad det är för typer som åker mitt tåg?! Kl 0715 tåget åker alltid en kille som ser allmänt ofräsch ut, och han bär runt på typ 3 väskor, jämt! Ska försöka få med han på kort nån da så ni verkligen förstår, fick iaf med en annan av stjärnorna, han sitter iaf och spelar nått spel på datorn ganska frenetiskt, jämt!

Inga kommentarer: