onsdag 14 maj 2008

New start, New blogg

Tänkte jag skulle starta upp min nya blogg här nu ist eftersom jag lessnat på Blogg.se... Inte spec nice alls faktiskt;) Men det här känns niice:P

Idag har kag haft en kass dag på jobbet, kass dag på jobbet means 65kr i timmen, inte alls spec rockigt.

Sen har jag funderat på ämnet "Hälsosam livsstil" Alltså, alla kör värsta slutspurten nu inför sommaren.. Jag måste erkänna att jag inte gör minsta ansträngning. Hej här kommer jag ta mig som jag är typ. Hela den här veckan har jag levt på bullar, saft och BK typ. Alltså mamma jobbar, ensam hemma och dessutom var min minisis här i helgen och bakade maaaassa bullar, världens goaste dessutom så man får ju passa på? Sen orkar jag inte vara seriös med träningen heller, för mycket i skolan, pluggpluggplugg.
Sen är jag kär, jag menar på riktigt. Inte kännt såhär på hur länge som helst. Känns såå bra! Jag börjar förstå hur min familj har kännt, nej jag har inte varit så kär tidigare kanske, alltså det är nog mer det att jag är så sjukt sällskaps sjuk och är ledsen att jag måste erkänna det men vi alla har bekräftelsebehov, däribland jag.

Är det nån mer än jag som älskar 118118:s reklam på tv? "jag kan inte idag, sjuk, ni får hitta någon annan" Och som på ett trollslag står Kjell Bergqvist där och och får en pyttttteeee liten klänning i handen"Du kan byta om därborta" "Ja visst jag gör vad som helst för pengar" HAHA Det är humor!

Så nu ska jag äta lite mer bullar, kolla lite mer på tv och fundera på allt jag kommer bli tvungen att plugga på söndag, framförhållning kallas det. God natt!

Inga kommentarer: