onsdag 21 maj 2008

En helt vanlig onsdag?!

Skolan, och oj vad trist det är.. Jag menar man kommer dit, har webbdesign i typ 2 timmar, går på stan i 3 timmar i väntan på nästa lektion sen kommer man på den och får reda på att man får jobba hemma, GRATTIS!

Sen har jag tränat och lite så, vilket i sin tur ledde till en härlig smärta i höften.. Jag är nog inte precis vad man ska kalla en förebild iaf tror jag... Skulle böja mig framåt och putta till en träbom med spöet.. Ludde blev rädd och hoppa åt sidan ganska kraftigt och där hängde jag på sniskan och wips så låg jag på marken. Men dom säger ju att man inte är en 'riktig' ryttare fören man trillat av 100ggr, är nog nära nu asså;)

Sen ringer mamma mitt i allt och säger att jag ska med till Kristinehamn och köpa en sängram, okeeey?

Vi åker i den fiina lilla bilen heela vägen dit. Så kommer en utländsk kille ut, man tror ju att han ska ha en utländsk fru då också, men dåå kommer en tjej som var så svensk man kan bli:) Men hon hade sjal över hela huvudet, en låång dräkt som nuddade marken, långa armar och ni vet allt. Hon hade tydligen konverterat till muslim. Rätt coolt ju:D

Sen nu sitter man hemma och funderar över livet, nee inte direkt men ändå. Ska snart gå och sova, taggad till tusen för geografi prov imorgon ;) Lr inte..

Sleep tight, xoxo

Inga kommentarer: