tisdag 20 maj 2008

När sömnlösheten kryper sig på..

Jaa då är vi här igen, klockan är typ kvart i 2 på natten och jag kan inte sova, det är inte så att jag inte försökt eller nått, för det har jag.. Men det går bara inte. Jag har läst lite i min bok och så, sen kollat på avsnitt 15-17 på gossip. Och förlåt mig för att jag sa att jag aldrig skulle fastna för serien, men det haar jag!! Alltså, nu får jag ju inte veta hur det kommer gå i fortsättningen fören dom nya avsnitten kommer! Man undrar ju liksom om Serena kommer hinna få tag på Georgina innan hon hinner förföra Dan! Det skulle ju vara helt frutkansvärt nu när Serena äntligen berättat om alla sina hemligheter och skulle prata om det med Dan eftersom han tror att hon varit otrogen och det haar hon inte!! Oojoj, spänningen är olidlig, nästan så jag själv sitter här och blir nervös, larvigt jag vet.

Sen imorgon kommer bli en riktigt painintheas dag! Stallet, skola, jobbet, stallet, plugga... JIPPIIIE.. Inte.

Och sen nu får man inte träffa min underbara, jaa faktiskt pojkvän, känns lite unreal att säga men ah, min pojkvän. på 2 hela veckor typ.. Barcelona nästa vecka sen ses vi på fredagen där, och då ljuger jag ju om jag säger att jag kommer vara as pigg efter en veckas partying in Barcelona.. Men det kommer bli ös!

Asså jag hatar det här med att inte kunna sova.. Inte min grej, eller det var min grej. Kommer ihåg innan dom skilde sig och jag hade det där lilla rummet med Mimmi lampan och dom gula tapeterna och hyllan som gick in i väggen, jag var typ 10 eller nått.. Var alltid tvungen att gå och lägga mig vid 8 men jag gick alltid upp på natten när jag hörde att alla lagt sig och åt rostade mackor med mjölk. Grejen är att jag hatar verkligen att vara ensam hemma på nätterna. Mörkrädd som en galning och känns som om nån ska öppna dörren och styckmörda mig eller nått.

Ska väl försöka sova lite, ciao

Inga kommentarer: