måndag 23 juni 2008

Halmstad

Vilket väder! STORM, 14 grader, molningt och man tror det är februari! Det kallar jag sommar det!

Sen sitter jag nu i stugan då, är typ sjuk, ont i halsen utav bara helvete och är allmänt opepp, kul att allting går sååå bra för mig jämt!

ge mig tillbaka Spanien och allt som hände där, eller vad säger du Malin min Lover? ;) Det var så sjuuukt bra. Hoppas på lite fint väder imorgon då så man kan ligga nere vid stranden och pressa lite och glo på lite volleyboll är ju aldrig fel?

Föresten sett massa 'söta' kort från midsommar.. asså guuud säger jag bara.. Suck. Aja.. Jag vill bara få in mina sexy kort assåå, men mobilen är lite sär så jag behöver lite speacial special..
Asså gud vad jag saknar vissa saker, helt sjukt. Förra sommaren typ. Varmt och skönt, det var nice.. :P

"Ibland tror jag kärleken är en lögn fabricerad på bekräftelsebehov" Sad but true.

Blir Göteborg den 12 Juli också med Mamma, Håkan, Johanna, Amanda, Robin, Molly och kanske Rasmus kanske tillochmed, mys :)

aja, ska väl gå och duscha kanske, köpa halstabletter vore ju nått också?

xoxo

Inga kommentarer: