måndag 23 juni 2008

Midsommar á la Öland

I onsdags när jag var påväg hem från jobbet fick jag ett call om att jag ska med till Öland okeey? Men jag är ju liksom inte den som bangar ;) Hem och packa, åkte till gnesta och kolla på den värdelösa fotbollsmatchen. Sen åkte vi.

Festa hela vägen ner, sen var ju campingen stängd... Så vi fick sova utomhus under ett träd! Det var hårt ska jag ta och tala om.. Fuck asså. flugor överallt! Helt äkligt.

Vidare på campingen, slå upp tält, sova lite sen börja partyt. var riktigt chill fram till kvällen så det var sjukligt med folk där! Gick runt och träffa massa sköna människor, käka lite kyckling kebab i en husvagn och korv med bröd utanför ett annat tält. Hängde på stranden, umgicks med våra sjuukt härliga tältgrannan Martin och Victor :D Dom kommer till Gnesta i sommar och röjjer! OM dom gör ;)

Sen vart det rätt tidigt ändå, runt 2. Sen vakna jag på morgonen av att svetten rinner på ryggen, jag ligger i tältet och solen skiiiiiner utanför, jag gitta ner på stranden la mig och sov en timma, duscha lite bada lite, sen vare bara att dra igång igen, sen kom ju alla andra guys från Gnesta också där. Sen vare käk, stranden, bra totalt festa och supa! Brassestolarna låg som i stora högar, människor hade däckat överallt. Helt sjukt kul.

Fredagen var riktigt kul faktiskt av det jag minns. Lite regn men det skiter väl jag i?

Aja, lite kort kommer, nu ska jag ner och 'hänga' i Halmstad med lá familia, kolla lite affärer och se om jag hittar nått kap? who knows?

Xoxo

Inga kommentarer: