onsdag 18 juni 2008

Öland ffs!

Jaa Kristoffer har tjatat om att han INTE ska med, och idag ska dom åka, snarare ikväll.. Sen ringer han när man är påväg hem från jobbet att han SKA med, så nu blire ju bara att packa och sedan åka till öland då:D jag ville ju nämligen inte med om inte han skulle med:P

JObbat och slitit i 3 dar nu och jag är heeeelt slut, har gått runt i bara strumpor för det har varit så jobbigt. Livet är hårt.

Sen idag var jag så jääävla irriterad, asså folk saknar henne, fatta vad underbart om hon aldrig hade kommit till Gnesta över huvudtaget, då hade jag haft min hund kvar i livet, för då hade jag ju inte varit tvungen att ta hem henne fast hon fortf löpte. Tur för dig att du inte är kvar i Gnesta äkel! Suck

Aja nu ska jag packa, en väska till öland och en till Halmstad, Ludde har semester 1½vecka nu, han måste ju också få vile lite ;)

ciaao, xoxo

Inga kommentarer: