söndag 10 augusti 2008

Det blir aldrig som man tänkt sig.

Börjar få ångest, riktigt ångest asså.. Skolan nästa onsdag kl 0900. GRATTIS, vart tog den där lilla sommaren vägen? Klockan är halv 4 och man funderar på att dra på långbyxor och tjocktröja. Känns mer som en höst grej än en sommar grej!? Whatever

Hemma hos Robin och Louise igår för lite tacos och chill innan vi drog iväg till Södertälje. Körde lite kortspel och hade allmänt trevligt. Helpsyko katt har dom iofs, jag var livrädd. Hon kom i värsta smygande attackposen och sen attakerade hon bara. Klappade man på henne så klamra hon sig fast i armen, helläskig!
Sen kom skjutsen till tälje, jag ljuger om jag säger att det inte var trångt i bilen, 7 personer i en liten bil... Och jag fick sitta i knäet på dom därbak hela tiden, det var ju smart, den av oss som vägde mest liksom, konstigt att alla gnällde...Haha

Allmänt trevlig kväll bara trots pissvädret. Idag har jag varit mest seg, men lite trevligt sällskap gör ju alltid allting lite roligare ;)

Nån som vill dra en film eller två med moi ikväll så hör av er, jag är frivillig.

xoxo

Inga kommentarer: