lördag 9 augusti 2008

Go08!

Helskön kväll med Linda igår.
Drog upp till stan med kvart i 8 tåget, fixa oss iordning i lägenheten, drack lite och hade allmänt trevligt. Kollade på fyrverkerierna från balkongen också.
Linda hade alla möjliga nödvändigheter med sig i väskan så som elpistol & knogjärn, lämnade pepparsprayen hemma denna afton. Don't mess with us guys!
Vidare ner på stan, östermalmstorg, SJUUUKT med folk, gick knappt att ta sig fram, och med mina skavsår så hade jag lagom ont i fötterna vill jag lova. Vi gav upp med att hitta dom vi letade efter och drog istället till Golden Hits, knallade förbi den ungefär 2h långa kön, samtalade lite med vakterna som kände Lindas pappa Lars :) Sen öppna dom det lilla snöret och det var bara att knalla in. Jag ljuder ju om jag säger att vi inte röjjde lite extra när man tänkte på dom stackarna som stått därute en timma och fortf inte kommit in.
4 våningar, olika sorters musik, längst uppe var vi då kommer dom minsta små äkliga människorna fram, ungefär till axlarna på oss och börja bli lite vääl intima enlig min smak armbåga höger, armbåge vänster, sen var vi av med dom också.
Var väldigt mycke folk därinne efter ett tag, hitta några sköna guys och dansa med, mina fötter led verkligen, dom hade såå ont som små stackarna.
Väl påväg hemmåt så kunde knappt nån av oss gå, men det var det värt ;)
Inne i lägenheten hade Lindas supergoa pojkvän fixat varsit glas vatten som stod färdigt för att slukas och bättat på soffan åt mig, vikt alla kläder som vi hade slängt på byrån innan vi gick. Stackarn skulle ju upp halv 6 imorse..

Super skön kväll verkligen, do it again some time!

xoxo

Inga kommentarer: