söndag 3 augusti 2008

'I can make your life a living hell'

Gnesta måste vara den mest patetiska lilla håla som finns, och jag skojjar inte. Folk lägger sig i saker som dom inte har ett piss med att göra. Folk bryr sig alldeles för mycket. Och sen när folk beter sig som bebisar och det ser ut som om dom är helt knäckta och förstörda och snackar så jävla mycket BS, och visar sina känslor på msn, eller sms eller nått annat moget sätt, skaffa en lunar för fan. Istället för att räta på ryggen och visa vem du är, och vara den du är och visa den sidan istället. Men det blir ju så, när man inte tror på sig själv, självförtroendet är på -50 och man inte orkar stå upp för sig själv. Människan är inget flockdjur, vi är ensamvargar, hur du än beter dig måste du alltid kunna klara dig själv, men somliga kan ju inte. Man måste kunna ta tag i saker istället för att ängna energi på massa SKIT saker.
Och när man försöker bryta ner mig, önskar jag dig verkligen lycka till. Hittils är jag snäll, inte sagt ett ont ord, inte gjort någonting, men jag kan också bli dum, om det är det du vill? Vet massa roliga saker som garanterat skulle få folk till ett gott skratt. Men som sagt jag är inte typen som orkar lägga energi på en sån sak. Det är fullt onödigt och töntigt, jag menar en annan har ju andra saker att göra än.. ah ingenting. Det är skrattretande, nästan roligt. Jag sitter och ler, LER. För finns det nått roligare än när folk försöker göra mig ledsen, sur, arg? Arg kan jag bli men det andra ska man kämpa lite mer med, för bryr mig verkligen inte, tycker det bara är töntigt. Men nu ska iaf jag gå och göra mig iordning lite grann, sedan ut till stallet och motionera hästen lite, en av dom få saker som faktiskt betyder någonting. Jag vene, jag är inte typen som kan ligga still och slöa 24 , 7.

Allt är ett misstag, från början till slut, lite tråkigt att jag kom på det så sent bara.

xoxo, Ha ett bra liv, för jag deppar inte iaf.

Inga kommentarer: