fredag 29 augusti 2008

Things are happening!

Sjuk som en halvdöd anka sitter jag här nere i vardagsrummet och halvdör. Bröjar lessna rätt mycket bpå det här nu, inte orka göra någonting.
Igår efter jag hade mockat och fixat åt baby så åkte jag ner till ridhuset och kollade på hoppträningen och prata lite med Camilla:) Ska följa med ner på träningen på tisdag, och träna lite och så. Felicia ska även prova hoppa honom, för jag själv har aldirig sett nån seriös rida honom, sen tävlar hon i hoppning typ varje helg så hon kan och är inte lika feg som jag. Undrar hur han gör då. Så det blir kul, ska också vara med i camelius cup den 1 november, i stjärnhov, både vid ridhuset och uppe vid käxle... xD Hopprov, dressyrprov och terrängbana. Gissa om jag och Felivia kommer träna som dårar på den där terräng banan, ;P Så när jag blivit frisk kanske det är dags att börja träna lite mer serious då? Kul när det händer saker runt omkring och folk är engagerade, i lilla mig och ludde också :)

Xoxo

Inga kommentarer: