torsdag 28 augusti 2008

gaaush

Jävla bajs skit, ingenting funkar.. Orkar inteeeee

Sen måste jag ju ta och fråga mig själv varför jag alltid ska krångla till allting? För nu är allting vääldigt krångligt måste ju få lov att sägas. Just nu vet jag liksom bara inte vad jag ska göra? allting känns blääää! Och när jag dessutom är så trött i kroppen att jag inte ens orkar ut och rida då känns ju allt ännu roligare. Tänk när jag hade Koda, då var det alltid nån som var glad, hon älskade mig högt över allt annat, jag var aldrig ensam, aldrig. Jag saknar henne så sjukt mycket, hela tiden, jag kan inte släppa det, jag kan inte även fast jag vet att jag måste.. Jävla piss. Ingen kan någonsin ersätta Koda, men jag vill ha en liten fyrbent sak som tassar runt mig hela tiden :) jag vill att allting ska bli som förut, på sätt och vis. Men det går inte fören Mimmi flyttat hemifrån och får ha. Jag vill flytta nu.

Xoxo

Inga kommentarer: