torsdag 28 augusti 2008

Rastlösheten kommer krypande...

Asså sitter hemma, sovit halva förmiddagen, sen får jag panik, det kryper i hela kroppen på mig ?! Vad ska man göra liksom. Doo noo. Sen måste jag lämna in mina skisser hos Conny någon dag också så jag kan få det gjort någon ggn som jag har pratat dom senaste veckorna... !

Igår var Mathias hos mig, vi kollade project runway! OHOOO Christian vann! Min favorit, han var såå king! Älskar det där pogrammet. Chillade mest eftersom jag ör dödsförkyld så det var soffan som gällde hela kvällen!

Nu tänkte jag försöka ändra om lite på färgerna här på bloggen, känner att någonting måste ändras i mitt liv, så kan ju alltid börja här, sen blir det håret. Måste sååå klippa mig, kanske ner och köpa lite hårfärg sen? Någonting måste göras, jag står bara och stampar..

Xoxo

Inga kommentarer: