onsdag 27 augusti 2008

SJUUUK!!!

Nån jävel har smittat ner mig, antingen Therese, Paige eller någon annan sjukling jag har umgått med den sista tiden... Inte spec kul iaf. Imorse har jag varit vaken sen klockan 3, kunde inte sova, inte andas, bara låg och vred och vände mig. Vid halv 5 gick jag upp och kolla tvn. Stackars M som hade sovmorgon idag så drog jag upp stackarn iaf.. Förlååååt. :) nu ska jag strax åka hem, är i södertälje. Jag som skulle gjort massa saker idag! Kollat in Ambassaförs akademin med Linda, åkt och snackat med chefen på Makalös.. Ingnting fick jag gjort idag. Får ta det en annan dag ist, fredag kanske? aja.. Nu ska jag lägga mig och dö en stund på soffan innan jag ska ta tåget heeeem. gaah vad jag tycker synd om mig själv, hela jag kokar....

Snart kommer gossip girl tillbaka med nya avsnitt! yeeeey, Xoxo

Inga kommentarer: