tisdag 26 augusti 2008

Gaaah!


Harriet löper nu så snart blir det förhoppningsvis små babyvovvefötter som springer omkring hemma hos mamma ;P AAAH jag behöver flytta hemmifrån så jag kan ta en liten bebis, en liten rut eller kanske örjan? <3
Imorse var uppe tidigt för omväxlingsskull för jag skulle ta ut hästarna, sen nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra tills bussen till min *host*fantastiska*host* Skolan, UUUSCH! Har ont i halsen och huvudet så jag håller på att döö, och jag kan inte röra mitt ringfinger på höger handen sen olyckan igår, grattis till mig själv en riktig tiopoängare! Imorgon blir en myyyycket bra dag förhoppningsvis för att inte nämna några detaljer ;) Just nu känner jag mest för att det ska bli vinter, dra på mig en stor fet jacka, mössa, vantar och guud vad skönt asså!

Ne upp i duschen nu sen fundera på vad jag ska ha på mig :) Super braaaa ;P

Xoxo

Inga kommentarer: