onsdag 13 augusti 2008

what a day

Idag var det den där efterlängtade dagen då, löning. Aldrig fel. Fick dessutom mina skattepengar på en check igår. Vilken otur för mig att jag missa flyget hem från Barcelona och ska ge pappa X antal tusen.... Det var det roliga..

aja, var nere och hämtade paketet på posten idag, kom på att jag hade köpt bla en ny hackamore, men den här jävla konstruktionen förstod jag mig verkligen inte på.. Helskum! Så den ligger ute på tradera genast, nån som får störra användning av den än mig antar jag.
Nytt fleece täcke, transportskydd, pälsglans, hovolja, hoppspö, foderstatsskylt och massa grejer hade jag lyckats skicka hem till mig xD

Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå, fort hoppas jag. Fruktansvärt tråkigt att bara sitta här och häcka när jag vet jag har massa saker jag skulle kunna göra, tex få tag på en hovslagare, söka jobb, upp till käxle och fixa iordning med hagar och boxen, ut och springa, massa saker som jag inte har någon ork till alls, kan inte allt det här bara vara över snart?

Xoxo

Inga kommentarer: