tisdag 12 augusti 2008

Den enda mannen i mitt liv

Just nu sitter jag här och har sjuukt tråkigt, jag menar det är hopplöst.. Hatar att vara så fruktansvärt sällskapsjuk, jobbigast för alla andra tror jag. Jag är inte så efterhängsen som jag verkar, jag hatar bara att sitta ner och vara tyst och göra ingenting. Inte min grej alls!

Idag var jag ute och myste med Ludde i stallet, lilla dåren asså.. Fick visa mina frisörkunskaper idag, riktigt töntfrisyr som mamma hade sagt men jag gillar när han är korthårig! Stackarn han får stå ut med det mesta.. Sen är han ju det största lortgrisen som finns, asså det finns garanterat ingen smutsigare häst än min.. När han i en sommarhage lyckas hitta lera liksom... Allt för att matte ska ha lite extra att göra, eller mest för att han ska bli lite extra ompysslad.
Imorgon byter mannen stall också, käxle blir! Då är det helt plötsligt typ 1-1½ km till stallet ist för 2 mil. Lite enklare, lite bättre. Dessutom mycket finare stall, spolspilta, tränare i stallet, ridsällskap och massa bra saker! Måste bara ha tag på en hovslagare som kan sko dåren också, börjar bli dax för det också.
Sen är vi på banan igen, kan jag börja träna lite mer seriöst sen kanske, eftersom den senaste tiden har det varit för varmt, eller så har det spöregnat eller så har jag haft en liten unge efter mig som vägrar att trava och galoppera.. JIPPIE
Ska hämta paket på posten imorgon också.. Kommer inte riktigt ihåg vad ja beställt mer än impregneringsmedel men det lär ju märkas imorgon, tyckte det var massa bra nödvändiga saker iaf... Haha

Se tomten är far till alla barnen kanske? Riktigt klassiker, och jag har faktiskt provspelat till den filmen, den rollen som Sally fick ist. Hade ju varit lite coolt om man varit med annars, men emo ungen är ju skönast!
- Åke är kåt, Anne är full, Janne är galen och Åsa bara gråter behöver jag fortsätta? Bara man tittar sig omkring här gör ju att man vill använda dubbla kondomer för resten av livet!

Xoxo

Inga kommentarer: