söndag 14 september 2008

Chillsöndag

Igår var jag med Mathias i stan, sen hemma hos hans föräldrar för att sedan ta tuben till heron city och gå på bio med Linda och Basse. Skulle se Patrik 1.5 men det fanns inga platser så vi gick på love guru ist, helt okey bra, rolig iaf! :) Eftersom söta lilla Mimmi hade varit vaken sen klockan 7 på morgonen så var jag sådääär pigg va påvägen hem.

Och för att göra allt ännu roligare drog jag upp till stallet klockan 12 på natten, fick en flashback om jag hade sagt till Pernilla att ta in Ludde eller inte, men det hade jag tydligen eftersom han var inne så jag kunde åka hem igen.. i kylan..

Var uppe tidigt idag med, utsläpp, tänk vad man sliter för dom här små djuren alltså! Sen var det bara att ligga och mysa med älsklingen hela dagen typ, gick upp 12 och käka frukost sen gick vi och la oss igen, eller ah jag iaf.. xD

Nu har jag käkat lite glass, lite gott faktiskt. Sen kommer mamma typ vid 11 och lämna min lillasyster så jag tänkte prata lite med henne sen sova, behöver min skönhetssömn. Och imorgon kommer ett nytt avsnitt av gossip girl också!!!<3<3



Aja Ciaaaaao, Xoxo

Inga kommentarer: