lördag 13 september 2008

Ohlallaa

Igår var jag ute med vännen Patricia i Södertälje, skulle ta en chillkväll men hade inget annat för oss så vi drog ut ;P Först lite vin och massa snack innan tåget, vart en mycket bra kväll, träffa massa sjuka människor, var nog inte en frisk själ ute igår förutom vi då.. xD Lite kort finns på http://mimmimisiorny.blogspot.com

Glömde säga att jag är brunhårig nu också;)! Mycket bra!

Var uppe hos hästen min idag också, hoppade lite bana med honom, han hoppar allt, inte en vägran. Så det går super bra verkligen, hoppade bana på 80cm med honom idag, inte en vägran! Jag bli så glad, hur mycket har man inte kämpat med den här dåren? Och nu börjar det löna sig :) Sådär 8 månader senare, kul att han tycker det är roligt nu iaf, han har kommit över bomskräcken! Ska iväg på träning igen nu på tisdag, det blir spännande! Se om jag får lite beröm för att jag tränat som ett djur på galoppen nu då! :D

Nu ska jag duscha, för att sedan ta buss och tåg till Sthlm, först lite gå på stan sen hem till Mathias föräldrar och så. Senare blir det bio med Linda & Basse, Patrik 1.5. Verkar helskön!

Inga kommentarer: