söndag 7 september 2008

Massa dagar yo

Varit en super bra vecka, hänt massa saker vet ni. Bio med Mathias i onsdags, såg arn.. Trodde den skulle vara så mycket bättre efter vad alla pratat.

Utgång i fredags, vart ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig, att människor är så pinsamma? Vad är det för fel på folk? Jag tyckte det iaf bara är pinsamt och efter vad man fick höra från Patricia sen på olearys så skäms man ju! Att man vågar? Slutade iaf helt ok, träffade Mathias och Tom på Olearys sen, lite kebab på sibylla och lite tjaffs med en helt galen hagga fick mig på så mycket bättre humör, 550 sög kuk!

Igår var det bara en helt lugn hemma kväll med baby! Kolla nån as kass film, käkade lite för mycket godis och gick och la oss tidigt?! Men det var skönt eftersom en annan skulle ut i kylan imorse vid halv 7 och släppa ut hästarna.... Nu ska jag strax gå och byta om lite sen dra upp till stallet, fixa lite :) Sen åka till södertälje ikväll, eftersom jag och Linda ska ut i skärgårn hela veckan med skolan........... Pappa började nästan skratta, han har också hajjat att det där med skogen inte riktigt är min grej....

GOSSIP GIRL ÄR TILLBAKA! Såg första avsnittet på säsong 2 i torsdags tror jag det var, det är minst sagt intriger, ojojoj! Måndag kommer nytt, nu väntar vi bara på andra avenyn också, ;P

Xoxo, See ya

Inga kommentarer: