tisdag 2 september 2008

En liten uppdatering om mitt liv..

Jaa nu händer det grejer ;P
Var nere på träning idag vid säteriet! Gick helt okey, fick till galoppen iaf i båda varven, sen skulle vi ta några små skutt och sådär, Ludde var super duktig, ryttaren var lite ofokuserad, skärpning till nästa ggn! Fick lite övningar att göra hemma som tydligen skulle göra så jag inte skulle kunna gå på ett par dagar, men det var bra för balansen och musklerna, döda mig bara gör det! Haha

Sen var jag i Sthlm idag, och jag kommer få det som jag från början ville, jag kommer ta studenten i sthlm! Var på Lindas skola, och ja jag har bytt dit, pallar inte med min skitskola längre, pappa tyckte allt lät toppen och allting också så nu blir det andra bullar haha. Ambassadörsakademin heter nya skolan då, fjärde ggn gilt liksom..... Ligger vid gärdet vid östermalm så det blir rånice, massa trevliga och glada människor som vill vara i skolan till skillnad från vissa andra....

Nu blire chilla och låta mina muskler vila efter dagens ansträning, hörs vaaa!

Xoxo

Inga kommentarer: