tisdag 2 september 2008

Mondaaaay

igår var en riktigt sjukt seg dag, men den sluta ju trevligt iaf ;P

Handlade lite igår, väldans bra! Nya boots åt mannen eftersom han trampar av sig skorna, sen ett par nya ridbyxor, världens skönaste och då skojar jag inte! Sen vart det en mössa också eftersom Sander och Micke har förstört min fiiina som jag köpte förra året, älskade den :'( Aja, Mathias köpte iaf snyyyyggaste byxorna a lá emilio, love'm!

Sen på träningen igår hade jag kunnat göra hamburgare av min häst, han var körd i huvudet! Bara sprang som en blådåre, lite överskottsenergi efter att mimmi varit sjuk en vecka kanske? JAA. Vilket slutade med att jag fick ta honom på ridbanan och försöka jobba ner honom i galoppen... Grejen är den, han håller på att jobbar med sin galopp, vilket resulterade i att vi galopperade säääkert en 25-30 varv runt ridbanan innan han börja koola och jag fick jobba fram honom, hoppas han är lugnare idag, för idag ska jag på träning nere i ridhuset för Camilla Larm! Får skjuts ner med Ludde också eftersom det är typ 6 hästar som ska ner, toppen braa. Ludde sköt dig!

Tyckte så sjuukt synd om M imorse när han var tvungen att gå upp vid kvart över 5.... Stackarn =(
Nu ska jag straaax ta bussseen, värsta skumt humör idag också.. Hmm vene vad det är men jag är lycklig, allting känns så enkelt. Har inte känts såhär bra på hur länge som helst verkligen. "det känns sådär i magen som det gör när man gungar för högt"

Vart lite kräftor igår också eftersom pappa hade faktiskt spelat braa på golfbanan iförrgår och vunnit ett kilo båvenkräftor, så det blev lite kräftor, lite ost och sådär, massa gott! :) Fortsätta spela bra så kanske det blir fler ggr? Haha

Aja, ska draa Ciaaaao, Xoxo

Inga kommentarer: