onsdag 17 september 2008

Olyckstisdag?

Igår var jag hos Mathias på morgonen, missa tåget så det var preciis att jag hann! Sen stressa hem för att hinna ner på träningen, var gör jag då? Kraschar med moppen såklart! Slagit upp handen, knäet, och har ont i axeln, men jag hann till träningen iaf. Styret var snett och handbromsen har jag knäckt....

Camilla red Ludde lite, känna på honom och sådär, han fick määngder med beröm;) Mimmis häst!

Sen så börja jag hoppa honom lite nere i ridhuset, kombination med 2 språng emellan... Ludde slog på en tvärnit på det andra hindret och drog till vänster, jag flög som en vante, slog i andra handen..

Så idag känner jag mig aningen mörbultad.. Men vad gör det om 100 år?
Idag är första passet att jobba på makalös sthlm, kuuuul... Not.

Xoxo

Inga kommentarer: